blabla

Eftersom Michelle "måste göra vad hon måste gör", vad det nu betyder.. Så har jag varit ledig, onsdag, torsdag & fredag.. Så jag känner mig lite överflödig. Och jag har ingen aning om hur mycket pappan vet att hon har dem nu. Men men jag anser att det är deras problem att reda ut. Så det blir mycket brunch och lunch just nu för att underhålla mig de tider som de andra tjejerna är lediga. Så snart ramlar flickorna in här så ska vi se vart vi ska gå och äta lunch för någonstans.

jag var på Harry Potter igår med en tysk tjej som heter Anna och hade jätte trevligt. Gillar dessa nya tjejerna som vi har lärt känna. Filmen var faktiskt ycket bra, har man bara sett i början på serien så har man missat allt, tycker att de första 4 filmerna är totalt kassa men nu näär allt börjar dra ihop sig coh de verkligen är på sin yttersta spets till att förgöras eller att förgöra så är det rysligt spännande. Dock slår ju böckerna filmerna med hästlängder! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0