Domstol igen

Vet inte mycket om hur det gick idag mer än att det inte hände så mycket och att domaren skulle ha sagt något i stil med att dettaär inget brådskande och att de gott kan vänta till Januari. vilket kanske är sant, men familje atmosfären är i mer eller mindre kris. jaja, pappan verkar forfarande tror att barnen bara ska vara hos mamman 1 dag i veckan, och mamman tänker inte gå med på det. Ber till gud för en bra jul..

Annars idag har jag skypat med massa av mina nära och kära, tankat bilen för första gången, renbäddat in säng, kollat på ensam mamma söker och träffat ett gäng tjejer på starbucks som var jätte trevliga som jag hoppas att man kan få se mer av. :) Jag har ju jobbat lite med förståss.

Imorgon är jag faktiskt ledig och har ett fullspäckat schema, ska gå på den nya Harry potter med en tjej som heter Anna som jag träffade för första ggången ikväll och sen ska jag och julia leta "utgångs-skor" med andra ord högklackat. OM jag kan böja min tå. Sen ska jag köpa träningskläder och åka till gymmet.

Jag lever ett hektiskt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0