hemvändarkvällen 2009/2010

Jag kan inte påstå att jag minns speciellt mycket från den kvällen förra helgen mer än att jag var överlycklig!
Tillfreds med livet! En lagom mysig förfest hos millan ala gällaryd, men bror hennes och gänget! Sen var det julklappsbyte med tjejerna! Och Jordgubbsdrinkar! Det bästa med att förfesta ute i Gällaryd är att det tar så lång tid att åka in och man kan förfesta i bilen och prata strunt med mamma Helene! det gillar vi! Sen väl på harrys blev det ganska suddigt speciellt efter att jag och millan och robin delade en kabikaze(?)-kanna och det är inget jag uppmuntrar folk att dela på tre! Sen var det shaking som gällde, lite små sammankomster och en otrolig lycka! Bästa kvällen i Harrys historia!

Så nu lite små deppig sittar jag och tänker på alla er som ska få återuppleva detta, och jag som ska jobba extra på Elins föräldrars julfest imorgon! Usch! deppigt! Hoppas att ni minsann går all-in och att ni har några ruskiga historier att berätta för mig på söndag!

Idag blir det inte mycket gjort, har precis kommit hem med tjejerna efter att ha varit på cookieparty i hennes lägenhet och ätit cirka 10 cookies, kanske blir gymmet imorgon med. urk! Vill inte se en till cookie. eller kansk imorgon.. Men nu blir det snart myskväll med Ninchen och Banana! Så får vi se vart kvällen tar oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0