JAAA! Precis i tid!

Igår kom paketet jag längtat efter och sprungit fram till dörren varje gång det kommer paket leverans, vilket i detta huset är var och varannan dag. Men  typiskt nog fick jag inte känna den glädjen eftersom jag spenderade hela dagen hos Michelle igår och hon nämnde paket när jag var påväg att gå! Skulle egentligen inte direkt hem, men tänkte att allt annat kunde vänta, JAG HADE FÅTT MITT PAkET!Happy happy happy! Tar med mig paketet upp, blir överlycklig igen när jag ser att städerskerna varit där och härjat! tacka gudarna för städerskor! 700kr/vecka är priset för 4 korta/fula/tjocka mexicanaska städerskor. Men det är som sagt en guda gåva! Bör uppmuntras!
jaja, tillbaka till paketet! lycklig bara över att se min mammas handstil öppnar jag det och finner massviss av röda paket! Kläder, smycken, cds, en jättefin ängel och massviss av godis! Mamma & pappa har hela tiden pratat om att jag kommer se ut som en pumpa när jag kommer hem, men ända får jag en aladin ask, två påsar bilar, två stora tomteskum påsar, turkiskpeppar, två fishermans friend och lösgodis! Jag är dock lite för överlycklig över detta godis, så ska nog ta med det till julfesten på lördag så jag inte äter allt själv! TACK TACK TACK! för allt det fina jag fick..  Och jag älskar att jag fick alla morfar prosten, ska så ha dem i min bil och lyssna på när jag kör runt. Sen så vetifan om den där julmusikskivan var ett skämt, haha, alla låtar är parodier, de har ändrat alla ord och gjort om låtarna så det blir jätte lama. haha, ganska roligt dock, men jag satte i skivan i bilen första gångenn fick jag ta mig en rejäl funderare om detta verkligen var rätt! haha.





Tack mamma, pappa, farmor, farfar, calle, sandra, sickan & Jazza!!!!

Har i år gjort mina egna julkort med julia, misslyckats med två olika satser knäck och bakat pepparkakor och dekorerat dem till fullo. Kan inte förstå att det är julafton imorgon, på ett sätt är jag glad att jag inte känner julkänslan för att det gör det lättare att var borta från hemmet.



Just nu är jag helt slut efter att jag nu är inne på min 11 timme av jobb idag, OLAGLIGT ENLIGT REGLERNA! Men jag vet inte, de bestämde att de skulle prata och de tänkte väl inte på att jag jobbar övertid. Men efter att ha badat och bakat hela dagen är jag helt slut. Och jag måste iväg och köpa presenter så fort jag slutat.


GOD JUL GOD JUL GOD JUL GOD JUL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0