Juldagen

Glad, lycklig, tacksam.. JA! Jag har faktiskt haft en jättebra jul. Har inte varit så mycket julstämning men det har varit en varmande helg. Tjejerna, jag och Adan öppnade paket hela morgonen. Och när Adam räckte över ett kyvert tänker man direkt på pengar, men när jag öppnar det ock skådar biljetter, LADY GAGA biljetter blir jag så överlyc klig. Ville så gärna gå och har letat efter biljetter, men självklart var allt slutsålt! Men nu ska jag +1 gå på Lady Gaga den 23 April. :D Fick även lite annat krams som en liten väska av Caitlin som det stod Naughty på ena sidan och Nice på andra. Haha. Och sen fick jag min hårdrog från Kiehl’s, en bok, godis, någon slags påse (som jag inte vet vad det är) och av mamman fick jag min älskade jacka jag vill eha från American eagle, en vatten flaska till gymmet, fickvärmare, smyckes påse och sen minns jag inte mer! Haha. Jag är i alla fall jätte tacksam och glad! J

Efter detta julklapps utdelande som inte övergick i middag blev det ett födelsedagskalas för julia. J mycket trevligt och god mat! Grattis julia!

Sen igår var det dags för vår fest som jag har längtat så mycket efter. Trodde dock att alkoholen skulle vara lättare att få ner än vanligt, men det kan jag inet påstå att det var. Fyfasen för Tequila!!!

Men dagen började med att jag skypade med mammas släkt hemifrån och det var jätte kul att få se alla igen och att se att allt är som vanligt. Inte en tyst jul med julostarna, (Ja, julia vår släkt heter så). Sen åkte jag till Nina för vid två skulle vi börja laga mat och göra oss rdo för att fira, vi var även ute och lekte lite fotografer vilket jag tyckte var kul. Sen blev det att plocka upp Anna från New Jersey på stationen, hem och äta och påbörja festen. Vi delade ut julklappr och körde julklappsspelet, det var roligt och jag tror att även Nina och Anna som aldrig spelat förrut tyckte att det var kul. Och att tillägga så vann jag, 5 paket. Trosor, läppstift, ett anteckningsblock, strumpor och ett presentkort på CVS. I julklapp av tjejerna fick jag innetofflor, en bok, franskmanikyr, ett presentkort på bio, ett par julstrumpor och  en handkräm. Jättebra paket! :D Kvällen blev mysig och jag hade jätte roligt. Tack tjejer!

Idag efter att spenderat natten hos Nina, vaknade vi upp till ett snöande New York, förvånandande. Ninas föräldrar hade varnat oss för snöstorm, men detta snöande liknade ingen snöstorm vi skandinavier var vana vid, så såklart skulle vi ut på vägarna. Vi skulle nog stannat hemma, för stormen var på väg, det öser ner och blåser! Det har kommer cirka 15 centimeter och plogmaskinerna gör inte sitt jobb. Vägarna är hemska och med dåliga vindrutetorkare blir det hela inte lättare. Det var ibland riktigt läskigt att köra när man inte såg någonting, men vi tog oss hem levande. Nu är det We were soldiers på tv så har inte tid att skriva mer! God jul!






Kommentarer
Postat av: FM-FF

gOTT NYTT åR LOVISA HOPPAS DET BLIR BRA FÖR DIG

2010-12-31 @ 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0