maaaaaat!

Denna helgen har vi nog ätit det bästa hittills, vi hittade en jätte mysig restaurang vid Union Square som hade italiensk mat och de lagade den mitt framför ögonen på en. Sen igår va jag och flickorna på Cheessecake factory och åt, blev ingen cheesecake för mig dock som var allt för mätt för det! haha, tro det eller ej, man kan vara för mätt för en efterrätt. Denna helgen har varit mysig, hängt mycket med flickorna och haft skoj. Det börjar bli på tok för kallt här nu dock, det är runt noll gradigt, men fuktigheten i luften och blåsten gör att du fryser satan även om man tar sin dunjacka.


julia, jag & jesus


Annabanana & Ninchen

Idag har jag och doris skrivit in oss på gymmet, och tränat.. känner hur träningsvärken i magen redan börja komma, det är svårt att underhålla sig hela dagarna när alla andra jobbar. Idag blev det att jag såg på barnfilem, mosters inc. och på prinsessan och grodan. det var mysigt att bara kura ihop sig i soffan och dricka julmust när det är så fruktansvärt kallt ute.

Precis utanför vårt gym ligger den största mataffären jag har sett kanske inte till ytan men det var liksom som ett paradis i mat. Det var delicatessdiskar på alla avdelningar och allt såg så fint ut. I sverige får man vara glad om man hittar en kött & fisk disk, här var det för precis allt man kan tänka sig. Jag och doris köpte sallad och det fanns massa olika godsaker som man kunde välja att stoppa i sin sallad. :) mmmmmuma!


har en orm i pannan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0