den där granen

Trodde att veckan skulle bli seg, men det har mer eller mindra bara rusat iväg! Igår skypande jag med lite folk från hemma, var och handlade, skrev julkort, var på ett mall och letade julklappar och sen var jag hos min hostmum och hjälpte tlll att klä granen. Detta är den mest girlgirl gran ni någonsin komer att ha sett men jag älskar den. Varför alltid vara så seriös! varför inte göra den till något extra! Göra den precis som tjejerna ville ha den, vit, men rosa och lila dekorationer. jaja, det är lite tacky! det finns rosetter, enhörningar, nötknäckare, glitter, kulor, blommor, fjärilar, diamantringar, handväskor, klackskor coh mycket mer! jag älskar det!!! Efter granen var klädd mötte jag tjejerna för lite starbucks! Vi bestämde oss för att hänga på Elin och Anna till ett stort event på nyår! det kostade ganska mycket att gå men det är en gång i livet som du firar i NY!

Idag mötte jag tjejerna på gymmet imorse och sen lunchade vi på fairways! Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt!  hade behövt gå på julklappsjakt!



här fick Rusty vara med lite också!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0