Domstol

Idag vet jag inte hur det har gatt riktigt! Men igar fick jag reda pa att de skulle till domstolen idag. Michelle hade tydligen slagit tillbaka pa hans oerhort orattvisa forslag.  29/11 klockan 10 i dolstolen i NY.. Utgangen kommer nog ta nagra manader dock. hm.. Spannande!
Adam var apnervos igar och forsokt fraga ut Caitlin, 3 aringen, vad mamman hade tagit henne under dagen.. Sen sa visste jag att schemat skulle andras pa grund av domstols tiden idag sa jag sa till Adam blir det nagra andringar imorgon och da forsokte han liksom fa det att lata som han skulle pa ett mote pa jobbet, men jag sa att jag visste.. patetiskt att ljuga, och da blev han anda mer nervos och fr agade om Michelle hade dragit med mig pa hennes sida. Herre gud! Har jag hamnat pa ett dagis, jag kanner mig som jag lever i en av familjerna fran "the blonde and the beautiful" urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0