Helgen



SÅ skönt att få sova på helgerna! Så efter behövlig sömn for jag och Julia in till the city för att ha lite mysigt, SVIN KALLT att tillägg. Här ute i våra sköna förorter är det oftast inet så kallt under dagen men i stan är det svin kallt och blåstigt. Vi åkte in för att vi skull eköa för att gå på broadway show och tyvärr valde vi nog fel. det stod mellan mamma mia och west side story och vi tännkte att mamma mia vet man ju hur den är så därför tog vi west side story, VILKEN NITLOTT! Halva konversationen var på spanska, det var som en om möjligt lite bättre version av estet pjäserna på figy, men det var inte med stor marginal. Allt var halvdant och och mycket konstigt. Jaja, nästa gång tar vi något vi känner igen som lejon kungen eller mamma mia.

Hm, sen igår var det åter till att sova ut och sen hade jag och Julia en targetdejt, då vi skulle köpa tandkräm och schampoo, target är som ett fyra gånger så stort EKO. Det är nice! Trevligt nog så träffade vi Nina och Anna och hade en lunch dejt på Subway där vi planerade framtida händelser, så som jul, då vi alla verkar vara ganska lämnade i stoicket allihopa då våra familjer reser runt till släktingar och lämnar oss utomjordingar till att sitta hemma själv. :S Efter det bestämde vi oss för kaffe, så då åkte vi till New rochelle till ett jätte fint starbucks. Efter att ha pratat hår ett bra tag så bestämde vi oss för att besöka target igen och köpa hårfärg och hålla färgnings kväll i min källare. Anna slingade mitt hår med folie slinger och det blev faktiskt riktigt bra! Det roligaste var att Julia var den ända som var nervös inför detta och hennes hår slutade inte riktigt som det skulle, tror jag, för hon åkte hem utan att skölja ut det. :S Det var ganska oranget, haha, förlåt men det var sjukt kul just då. NU hoppas jag att det är mycket bättre Så det blev e sjukt sen söbndag kväll igår tror tjejerna åkte vid halv 2. Så ganska trött just nu.

Jag älskar min säng den är underbart, dock älskar jag inet att värmerören sitter precis i min vägg och börjar låta skit högt varje natt och väcker mig. Idag måndag är det Caitlins balett på schemat och sen är jag ledig fram till kvällen, alla dagar ser olika ut och denna veckan är barnen lediga från skolan torsdag och fredag på grund av vetranernas dag. :S mysko nog. Så på torsdag blir det zoo. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0