WAH!?

Nu tänkte jag dra en liten underdrift och berätta om min hostmums lägenhet! Herre jävlar! I stan föörsöker de sälja på en biljetter som kan ta dig högt upp över marken, på massa olika sätt, till exempel genom att åka upp i Empire state building eller betala skjortan och ta en helikopter tur. Men jag kan bara åka 35 våningar upp till högsta vårningen i ett höghus, där min mostmum nu mer bor. Jag kröp fram till kanten för att det var så högt och såg hur solen sänkte sig över manhattan i horisonten. Senare tog vi hissen 31 vångingar ner och där hade vi bubbelpooloch en större dok svinkall pool, plus bastu för den som gillar det. Det fanns också ett jätte fint gym. En privat biosal för 12 personer, och i samma hus finns en mataffär, en vanlig bio och massvis med affärer. Hon behöver inte lämna sitt hus för någonting. Det var riktigt mäktigt! Hon måste träffat en riktigt rik snubbe, han jobbar ju på wallstreet så antagligen drar han in en del.

New York fru here I come!

Kommentarer
Postat av: Linn = housewife wannabe

vart finns "gillar" knappen :D?

2010-11-10 @ 11:32:25
Postat av: lovisa

jag vet inte det undrar jag med!

2010-11-11 @ 03:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0