f******N

Nu ska jag dra min klagosång

Har som jag brukar glömt min väska under en lektion, får inte tag på personalen som kanske kan ha tagit den OCH vi missade bussen till the mall på grund av att den sabla taxi chauffören åkte tio minuter för tidigt! JÄVLAR!
Kan ha tappat allt av värde som jag har med mig. PLUS att min dator har krånglat!! PLUS att jag stod i en kvart och försökte få på vattnet till duschen som var en konstig konstruktion! PLUS att man lägger ett jävla bakplåtspapper på toaletten som sedan är en omöjlighet att spola ner. PLUS att till frukost ätar man kakor som till och med är täckta med glassyr med små pumpor på!!

FAAAAAAAAAAAAAAN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0