fredag

Idag har det varit halloween parad på Emilys skola! Det var massor av barn och jag är fortfarande helt imponerad över allas utklädnader. Annars idag så har jag och Michelle, barnens mamma, rensat bland barnens leksaker och om man ska dra en lätt underdrift så har de enormt mycket leksaker!! Sen har vi varit på target och köpt hårtork och plattång!
Åt surkål idag bara det hör inte till vanlighetrena!

Caitlin sa idag, Lovisa do you have a donut in your hair. It looks like spagetti with a donut! haha, hade den där bullen som gör året som en ring. Tyckte det var lite sött. Cailin har lärt sig att knäppa med fingrarna och säga Ohh, SNAP! Ser så roligt ut. Emily är fem och redan helt inne i pojkar hon är besatt av bröst och gör allt för att låtsas att hon har ett par.

Jag har även invigt true blood idag! Väldigt bra må jag säga!

Imorgon blir det THE CITY MED JULIIIIA! Tummen upp må jag säga!

Här kommer lite kort från när Emily gick parad och när vi lekte med ansiktsfärg innan idag!





Denna bilden är så söt, ser ut som kines pojkenvill ge emily en puss och hon är sitt vanliga whatever jag!



Kan inte annat än att älska denna Cupcake dressen!!









Ser kanske freaky ut men gillar bilden ändå!

Kommentarer
Postat av: Farmor & Farfar

Hej Lovisa. Vi kollar dig varje dag,det ärroligt att följa di o förstå att du trivs med familjen.Hoppas att du gillar maten bättre nu.Här är allt OK, vi har varit på lite auktioner men inget vidare köpt,vädret är grått o disigt me ganska varmt.Lotta vann igår innebandy i Sävsjö med 8-0 hon var stålt. Kan du träna något? fm-ff

2010-10-31 @ 17:41:08
Postat av: Lovisa

hej farmor, hej farfar! vad roligt att ni gör det! Ja jag troivs bara bra! Maten är okej! haha, jasså.. grattis till henne, jag saknar innebandyn ganska mycket! men men så är det!

2010-11-02 @ 16:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0