kortfattat dag för dag

Detta skulle man nog kunna kalla en av de mest händelserika veckorna i sitt liv, en vecka har gått sen jag lämnade kära trygga svearike. jag har varit på den överskattade introduktionsveckan, träffat min familj och varit I NYC!

Familjen bor i ett hur cirka 25 minuter utanför NY. Och det ar ett lugnt område som har ekorre problem, ekorrar är överallt, när jag kollade ut för en stund sedan var det 14 stycken på vår lilla trädgård. Men jag har stora problem att hitta här allt ser mer eller mindre likadant ut, så jag har inte börjat köra bil än.

I torsdags när jag kom till familjen gjorde vi inet mycket, jag fick ett hjärtligt varmt välkomnande och barnen var överlyckliga och lider av hyperenergi!!  I fredags var jag mer eller mindre ledig och jag spenderade en hel dag med familjen från tidig morgon till sde gick till säng. Fattar inte att de kan gå i 110 en hel dag! utmattande särskilt nu när jag är så förkyld och snorar! Emily den äldsta av flickorna skulle på Halloween party på hennes skola, vilka kostumer de hade, herre gud! Värnamos halloween fester släng er i väggen. Det var ganska konsigt för barnen var mellan 5-13 och de spelade högre musik äv vad de gjorde på sigges back in the days och det var sexi bitch och andra passade sånger. I och för sig kan min 3 åring Caitlin texterna till alla Lady Gaga sånger! Det är ganska roligt.
Sen kom helgen då Adam var ledig och Michelle skulle ta med barnen till en park där de skulle övernatta. Jag och Adam åkte till IKEA och köpte lita saker till mitt EXTREMT rosa rum, nämn något som inte är rosa i detta rum. Men det spelar ingen roll. sängen är en queen size så jag klagar inte. :) haha. Sen skulle Adam ha bbq party så jag stack över till Julia som bara bor 10 minuter från mig i en riktning jag inte vet. Jag, Julia, Nina & Anna åkte till närmaste staden för att gå på bio men det blev för sent så vi åkte tillbaka igen!
Barnen kom hem igår och vi var och åkte skridskor!

Idag har varit min fösta jobb dag och jag hat haft barnen från 7.00-16.00 och jag ska jobba 18-20 också. Hoppas detta var bara idag för jag får egentligen inte jobba så länge på en dag. Idag har jag varit på ballet med Caitlin och lekt med henne.

jag har fått tillbaka min väska och köpt en adapter till min dator!
Första shoppingen, en tubhalsduk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0