Lite bilder från första veckan


Första besöket på starbucks, det sämsta med att ta massa kort är att de också ska ta kort med min kamera då, och min procentsats av att slarva bort och ta sönder kameror ligger vi pyt till. men de är inte helt värdelösa på att ta bilder, svåraste är för dem att få med hela huvudt på mig.
Vi har även varit på balletlektion! Och lekt ute bland cyklar och annat!

 

Sen har vi varit på ett köpcentrum där det gick att hyra och åka skridskor vilket vi gjorde. Fann det underligt att de inte hade hjälmar på sina barn när de åkte, Emily var väldigt duktig och jag lärde henne göra isbubblor. 

 
 

Kommentarer
Postat av: millan

har du tagit med barnen på manikyr??!! hahaahhaha!

(och guuu vad söta dom är, och du förstås.)



saknar dig puss

2010-10-28 @ 13:08:48
Postat av: Lovisa

javisst! Hon älskar att fixa sina naglar och är helt iponerad av vilket sitta still tålamod hon har, hon fick hello kitty på dem! haha De är sötnosar! saknar dig med!!

2010-10-28 @ 17:01:53
Postat av: Farmor & Farfar

OjOjOj Lovisa så stora problem du har vi vet att du kan , det blir en höjdare med björkelundfostrade barn i N-Y .Vad konstigt det är att du måste till N-Y för att ha kontakt med dig varje dag,vi läser med glädje dina inlägg, ha det bra,hälsar fm-ff

2010-10-28 @ 22:37:43
Postat av: Lovisa

haha! Ja! men det ar inet sa latt som man kan tro! Kul att hora fran er med!!

2010-10-29 @ 01:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0