torsdag

Idag har varit en lång dag, har varit och handlat mat ör första gången och gått vilse bland alla konstiga saker som de har. Barnen lever mer eller mindre på sötsaker och spagetti med ost. Det är det ända de äter, föräldrarna tycker att de äter för dåligt och det har barnan lärt sig och så fort som det är något som de inte vill göra som bada eller gå och lägga sig de säger att de är hungriga för att de vet att det går igenom. Har en känsla av att jag är den hårda i sammanhanget, dock så lyssnar de inte på mig som på deras föräldrar.

Idag har varit en rolig dag, har varit på amerikas 12 största köpcentrum och shoppat lite, inte mycket men fann mycket men köpte knappt något.

Idag har föräldrarna night out med deras vänner så jag har barnen själv och den lilla ger mig en match då hon gråter konstant och försöker med alla knep. tålamod....

Snart är det helg. YES!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0