Good morning.

Morgonarna ser ut såhär.
Jag tar hand om Caitlin och Adam tar hand om Emily. Det blev nog så eftersom Emily är så pappig och eftersom hon alltid sover i hans säng. Men jag går upp vid sju och går in till Caitlin och lägger mig på hennes golv för att invänta att hon vaknar. Hon vaknar runt 7.30 och då går vi ner och gör frukost. Barnen äter antingen flingor, gröt, pannkakor eller bagels. Undertiden barnen äter packar jag Caitlins lunch och Adam Emilys. Vi vuxna äter och sen börjar tjatet på Emily, det är endast nu jag har sett Adam tappa humöret och bli arg på Emily. Jag antar att det blir såhär eftersom de har förlite tid på morgonarna. Han tjatar på henne att klä på sig, att komma ner och att komma utanför dörren och alltid lämnar de huset försent.

Det är skönare för mig eftersom Caitlin tycker att det är kul att klä på sig, borsta tänderna och hitta ett matchande hårband. Och eftersom vi har en halvtimme extra tid så hinner hon alltid med en morgon show.

Sen kör jag Caitlin till skolan vid 8.50!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0