starstruck

Vilken kanon helg jag har haft! I fredags gick jag och mina party 90:or ut i White Plains. Vi kallar oss för det för alla andra har bangat två gånger nu. Vi gick på en mycket trevlig förfest där vi skelade Quaters. det går ut på  att man ska studsa en Quater in i ett ölglas, klarar man det får man välja vem som ska dricka upp det. Men den man väljer har möjligheten att ge igen genom att klara att studsa i en till Quater. Så att vara bra på detta spelet är inget vidare, för man får bara tillbaka ölglaset hela tiden. Slutade med högröda kinder och öl-paus. :)

Sedan for vi med taxi till White Plains. Jag, Elin, Ida, Nick och Paolo och några till. Vi hamnade först på Thirsty turtle där de hade rodeo (Tjur) Självklart skulle vi ju upp på tjuren och det var skitkul, väldigt svårt dock. Ida stackare stukade lillfingret så det är alldeles blått! Det var jätte roligt att barhoppa och dansa järnet.

I Lördags vaknade jag och Ida upp här och sen drog vi åkte och åt lunch, en runda till Marshalls och sen var det dags att ladda om. Vi gick återigen på en rolig förfest hos Britterna och sen åkte vi en ganska onödig tur in till city. Det var meningen att jag skulle träffat Zev som jag träffade på Filippinerna för drygt ett år sedan. Men eftersom hans mobil dött kunde vi inet hitta varandra. Men tack så jätte mycket tjejer för att ni ändå hängde med, ni är bäst!! Jag vet inet om att jag tycker att gå ut i City är under eller överskattat, det är ju så ädrans krångligt, passa tåg tider, hoppa in och ut ur taxibilar och sen veta vart man ska. Men det finns säkert hundratals barer att besöka som är skithäftiga.

Och sen igår efter att jag och Julia vaknat upp här så åkte vi för att möta tjejerna för en fika, men jag och Mathilda hann inte med att stanna för vi var tvungna att ta tåget in till city för att gå på KNICKS match på madison square garden. Var lite skeptisk till Basket eftersom jag inte vet hur det fungerar och för att  det kostade 55 dollar. Men det var värt varje öre, mycket mer drag ä på hockeyn vi var på. Spelarna var jätte duktiga och jätte långa! gudarnas vad de dribblade! Det var för övrigt en väldigt lätt sport att förstå sig på. Så Knicks vann över clevlands med 20 något poäng, men det var ganska jämt matchen igenom. Tack Emma för att du styrde upp detta! Ocg mathilda för att du övertalade mig till att följa med. Man blir ju lite kändiskåt när man sitter och titta ner på alla kändisar på främre raderna. Vi hade jättebra platser för att bara betalat 350 kr. Medans de som satt på första raden hade betalat 14 000 kr. Så nu till kändisarna, bli inte avis nu.. 50 cent, Woody Goldenberg, Justin Bartha (baksmällan), Larry Johnsson (känd basketball spelare) mm.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0