Skämt och sido

Ikväll har fiskarna varit här på sconeskväll. Mycket mysigt och mycket skratt! jag är så lyckligt lottad på vän fronten.

DEG-ELIN

Om ni vill ha riktigt roligt så tycker jag att ni ska gå in på hennes blogg och läsa om finnen, som kommer gå till historien som världens största finne. Kanske ska ringa någon med MÅTTBAND som ska komma och kolla.
Jag tycker att det ska bli jätte tråkigt när du åker hem. BUHU!

SKOGSHUGGAR-IDA

Ida, är en kvinna med många uttryck. Bara hon öppnar munnen kan man inte låta bli att skratta, hon liksom har sådana historier. Typer från Katrineholm verkar vara otroligt roliga överhuvudtaget. Kolla bara på Micke & Martin som jag och millan träffade på Filippinerna. Ida har även en familj som jag skulle dö för att få träffa! Katrineholm nästa!

PIRAT-MATHILDA

Mathilda, hon har precis köpt en Ipad 2, sa någon att hon hade köpt en Ipad 2! Hon står för nerladdningen i vår familj, hon har musiken och det är alltid bäst att åka i hennes bil. Då får man fjädrarna i gungning. Annars är hon och skogshuggarida mina stora gångare, vi går en runda varje vardag. hutt-hutt-hutt. Dock en av våra största godisgrisar. Mathilda går även under mathilda-med-långt-hår. Kärlek till oss smålänningar

APP-EMMA


Emma, eller ska vi faktiskt kalla henne APP-EMMA. För er som inte vet vad en app är, så är det en genväg till olika saker, tidningar, böcker mm. på en apple ipod, ipad, eller iphone. Emma är snillet i familjen, hon är den man vänder sig till när man har en fråga, kan faktiskt vara vilken fråga som helst, hennes röst väger tyngst. Hon kan ALLT om datorer och äger därav en jävla respekt. Hon är även rolig och påhittig och kommer även hon bli saknad nu när hoon snart ska till Sverige igen.

SNYGG-MATILDA


Matilda-kort-hår är en sådan typ som aldrig kan få en dubbelhaka titta fram eller som knappt kan korsa sina ögon. Hon skrattar alltid och har alltid en vänlig kommentar att ge. Är så glad att vår nykomling som inte är så ny längre är hos oss. Du firar ju snart 3 månader gumman, GRATTIS! Jag hoppas att det kommer lite fler fiskar snart så att du inte blir lämnad ensam. Kärlek till oss smålänningar

DORIS

Hur ska man ens kunna sammanfatta denna människa, skulle nog vara halv utan henne. Vi har liksom gått i samma fotspår, eller jag kanske har gått i dina eftersom dina båtar skulle svälja mina. Du har liksom inte någon koll på sina tankegångar och dina kroppsdelar, du får en tanke, vad fan som helst och du bara gör det. Det är det jag gillar med dig, eftersom du alltid kan förvåna mig. Du är liksom klumpigheten själv. Men det är ju så doris är, hon liksom pratar utan att tänka, går, kör, andas utan att tänka. Och frågan är ju vem älskar inte doris? Sid? Goofy? Kommer komma till Götet så ofta jag kan bara för att få min beskärda del av Julia! <3

LOVISA-DEN-ANDRE

Snyggt namn. hörru! Gris Lovisa blev du någonsin kallad det? aha-ja, jo jag förstår..
Du är en stjärna, du är så cool. jag är så avis på vad du har sett, du står ju alltid på resande fot. Lugna ner dig lite va, vad är det för fel på White Plains? ha? Vilken sommar vi kommer ha och snacka om San Diego. Och sen vilka helger vi kommer ha i Linköping när vi kommer hem. weho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0