tråk

just nu är bloggen mest en pina, inte alls speciellt kul. liksom vad ska jag skriva om. Jag är trött, har ont i kroppen, börjar bli förkyld igen och vill inte göra någonting just nu. Men helgen var kul, i fredags blev det white plains och i lördags var på en husfest i Rye. Vilken efterfest det blev med hottube och amerikansk fotboll.

I söndags åkte vi inte till city och blev något blöta, det öste ner hela dagen. Vi gick på Harry Potter utställingen på Times square. Helt okej, lite bättre kunde det varit. Man fick se stavarna, kläder, saker från de olika indelningarna på skolan och mycket mer.

Annars njuter jag av att det varit dålig väder några dagar. är ganska trött på att sätta mig i en svettig bil och inte vilja gå ut för att man är för kär i AC:n. Inte för att jag vill gå ut nu när dset regnar heller.

Förra arbetsveckan bara rullade förbi;  i tisdags var jag inne och hämta ut mitt nya körkort, i onsdags var vi på ett naturcenter där man får klappa massa djur och på fredagen var vi på zoo.
Hoppas på det denna veckan också, men att det redan är tisdag eftermiddag är ju ett gott tecken.

nu ska jag sluta bajs tråkiga ord
över oh ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0