universal studios

idag tog vi oss till US vilket jag var glad för. Om emily inte hade kommit på att hon älskar harry potter hade vi nog aldrig åkt dit. men i vilket fall så var där bland annat harry potter land, jurassic park och superman-land. Harry potter var helt klart bäst, de hade byggt upp hogwarts och hogsmeade. det var en helt sjuk 4D bergochdalbana, jag höll på att skita ner mig ett antal gånger. mäktigt! man åkte i den förbjudna skogen, bland dödsätare, spindlar och drakar. Vid 2 bestämde sig alla för att åka hem men jag stannade själv och gjorde allt jag ville. blev dyngsur i några vattenkaruseller och åkte en riktigt rolig bergochdalbana. Satt i mina enga tankar påväg upp den första backen och plötsligt sa en röst ops och du sköts upp för backen, rakt in i en looooop. eftersom jag gick runt själv så gick jag ju i singelkön och därav fick aldrig vänta i kö! skitbra, med efter alla looooopar fick jag huvudvärk och blev hämtad. ikväll har jag kollat på sound of music med barnen medan michelle och grahm har romantisk middag för två.






Kommentarer
Postat av: Emilia

Shit va avundsjuk ja blir!!

Skulle fan döda för o få åka till harry potter world :)

Känns förövrigt bra att inga av er är i NY just nu i stormen! Bara stackars matilda..

E allt bra annars? Njuter av tiden som e kvar kan ja tänka mig :) när åker du hem?

2011-09-01 @ 13:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0