Washington DC

i fredags kväll åkte jag och Lovisa och Stas mot Washington DC. DC står för district of columbia för er som inte visste. Tänkte liksom om ni blir mer på vem vill bli miljonär någon gång. Efter en JÄVLA kö på 95:an och i Harlem så kommer vi till sist in i ett oväder som för senar oss ännu mer. Men tillslut 6 timmar senare kommer vi fram till ett ställe i maryland, vid någon känd buk från havet som heter chesapeake.

Helgen var okej, jag och Lovisa hade kul, men folket där var inte de roligaste. de var par i 25 år ålder som bara pratde om collage och hundar. HATA HUNDMÄNNISKOR!!!!!

Så på söndagen drog vi in till DC och kollade in Vita huset och pinnen som jag kallar den. virta huset var en besvikelse, liksom det var ju inet ens stort, ja, jag vet att mamma sa att jag överdrev när jag sa att det var lika stort som solgården, men det kändes så.

bilder:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0