Alla kärlekars dag(ar)

Vi firade först på söndagen genom att köpa hem pizza och dounats och körde julklappsspelet (fast i kärlekens tecken) Det var roligt att spela det igen. Ett ypperligt spel tycker jag eftersom jag nu har vunnit båda gångerna!! Jag vann fem paket och alla andra hade två eller tre. Så jag fick lite allt möjligt! :)





På själva dagen bestämde vi oss för att besöka sherwoodsskogen för lite chickenwings. Kan tänka mig nu i efterhand att det var ett bra val för att undvika kärleksparen. För hur romantiskt är det att sitta och slabba med kletiga chickenwings för 10 cent styck! Så det var inte jätte mycket folk som vi fick höra det normalt är. Vi var 6 personer som beställde in 50 wings, vilket resulterade i 5 dollar. Mindre än en dollar per skalle. :) Hur nu detta kan gå runt. Gott var det i alla fall och trevligt svenskt sällskap. Måste bara säga att Sverige är världens bästa land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0