Gårdagens festligheter

Hade en hyffsad bra dag med barnen igår, vi dansade till Lady Gaga och Abba i säkert två timmar. Det var första gången på länge som jag kände att jag och Emily hade riktigt roligt och stod på samma sida. Det har ju varit lite knaggligt mellan oss på sista tiden. Det var jätteroligt och jag släpte verkligen loss när vi dansae runt här i köket. Så jag jobbade till fem och sen kom julia över för att göra oss i ordning för lite festligheter i White Plains med våra nyfunna svenska vänner. 

Kvällen var riktgt rolig, vi förfestade hos Elin och sen tog en taxi till White Plains. Där gick vi på en bargata, 
från bar till bar. Det var riktigt roligt att dansa med tjejerna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0