hurra 4 månader idag.

Kan  inte riktigt förstå att jag redn har varit här i 4 månader. Jag tänkte att jag skulle hålla ut i ungefär 3 månader sen skulle jag få bestäma om jag trivdes eller inte. jag skulle då ha valmöligheten att åka hem. men fortfarande sitter man här som den blondin man är och väntar på käftsmällen som ska ta ner en på jorden och därmed inse vad i helvete jag håller på med. Med andra ord kanske detta bara är ett tecken på att man verkligen trivs.

Imorgon eller snarare inatt åker jag och familjen till kalifornia för att först åka skidor i tahoe och sen ska vi vidare ner till San Francisco. Vet inte om jag ska ta med mig min dator eller så får vi väl höras av på skype i Iphonen.

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0