Igår hade vi "misslyckad-scones-kväll"

Igår efter många om och men blev ändå scones kvällen av. Vi kom alla till mig runt 9, tyvärr så visade det sig att Adam kom hem tidigt just idag bara för att jag hade bjudit hem folk. Han som alltid är ute sent annars. Men han gör inte så mycket väsen av sig. Sen så satte vi igång och baka, men vi var nog lite för många kockar så vi misslyckades ganska rejält med degen. Så den växte inte i ugnen. Men det gick hem ändå! :)

En rolig sak hände efter att alla åkt hem igår; JAG FICK ADAM ATT TA NER BRÖLLOPSFOTOGRAFIERNA :D

Idag är min sötos Caitlin sjuk, så vi myser. Denna lilla solstråle kan även hon vara lite nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0