Sjuka barn

Att ta hand om en unge som redan är gnällig, otrevig och allmänt för jävlig så blir det inte bättre av att ungen är sjuk. Eftersom Emily är sjuk och har varit sedan i tisdags, så har jag jobbat extra mycket denna veckan och jobbar även idag Lördag eftersom Michelle är på konsert och Adam i Florida.

Har även denna veckan tagit tummen ur röven och börjat umgås med Lovisa, Ida och några andra svenska tjejer som bor ganska nära mig. Det är roligt att träffa nytt folk!! Så igår efter att vi slutat vid 5 åkte jag, Lovisa och Ida till P-mall för lite shopping. Mycket nöjd med mina inköp så kanske kan visa er ett foto senare efter som jag har tänkt att ha på mig detta ikväll. Blir en outfitbild. haha.

Ikvll ska vi till en svensk tjej som heter Elin och sen får vi se var kvällen tar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0