SKITUNGAR

Igår var helt underbart! Jag åkte själv hela dagen eftersom jag helt enkelt inte har någon att åka med. Men jag tycker om att åka själv, då kan man hålla sitt egna tempo och vara i sin egna värld. Plus så träffar man så mycket folk i liftarna. Backarna var helt underbara igår och jag åkte igenom hela skidområdet. Hittade en favoritbacke i sherwood som var enormt välpistad och bred. Perfekta lutningen för att bara släppa på och göra STORA carvingsvängar!

Men eftersom jag åkte som en idiot i flera timmar i strålande solsken, blev jag uttorkad och fick en hemsk huvudvärk. Så slutade med att jag fick åka hem tidigare och uppsöka en ipren och sängen för en timme.

Karens ( adams brors fru) mamma kom besök igår så jag fick ge upp mitt rum för en natt och sova  på soffan. Och i ett hus där det kryllar av ungar som stiger upp runt 5 och två galna hundar som våldtar en emellan åt är det inte riktigt lika roligt. Och att Tori ( Adams styvmamma) hade satt ner värmen till 60 farenheit ( 15C) gjorde ju inte saken bättre med en tunn filt. Så antar att jag kommer sova gott inatt, eller vem vet eftersom ikväll lämnar vi Tahoe för att besöka San Fransisco och Adams mamma.

Adam för det andra gör mig GALEN! Jag får panik på honom att han inte ingriper när Emily beter sig som en skitunge eller är riktigt elak mot mig. Han bara kolla på henne, eller säger ”du är visst lite tjurig” eller säger att hon är trött. HON ÄR FÖR I HELVETE INTE TRÖTT! Hon är en jävla snorunge. Och jag kan ju inet säga till henne när han inte gör det. Idag på morgonen hade jag trårar i ögonen av frustration på den jävla ungen och hennes pappa. DET ÄR SÅ INTE OKEJ!!!

Idag har jag varit hemma med Liam och Caitlin. Liam är även han en skitunge som bör uppfostras!

Ikväll blir det roadtrip ner till SF.

Hejdå Tahoe Hej San Fransisco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0