Helgen

I fredags kom Anna hit och hjälpte mig återigen att färga mitt hår, vilket jag är fruktansvärt tacksam över. Sen kom även julia och vi gjorde scones! I lördags, jobbade jag en timme och sen åkte vi till White Plains för att bli klippta, vilket var sjukt behövligt. Jag vet inte om jag är nöjd ännu för håret är något fruktansvärt krulligt, så har ingen aning om hur kort det är. Men jag tror att både Nina och Julia är nöjda, även då de tog närmare 15 ccentimeter på Julias hår. Tur att det blev så fint så att hon inet blir helt förtvivlad. Varför har frisörer alltid en fårmåga att bara klippa på utan att tänka på hur viktigt det är för en själv. Hon sa att hon skulle ta 2,5 centimeter och det slutade med att det blev 15cm. Men som sagt Julia är jätte snygg i en lite längre page.

Sen efter detta blev det lite shopping på HM, åka hem hit göra oss i ordning och dra till New Jersey. Det tog cirka en timme att köra. Miaelas och Chantel hade en födelsedagsfest, vilket var trevligt och vi körde charader.

Igår åt vi långfrukost på ett bagelcafe, åkte till ett mall, shoppade ännu mer, vilket inte är bra då jag måste spara pengar för Vermont på fredag. Plus att jag måste köpa skidkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0