here we go again

Jag märkte att min hostmum blev lite konstig på nagelsalongen.. men tänkte inte så mycket mer på det. När hon i bilen frågar om jag kan passa barnen lite medans hon åker och tar en öl och ringer sin avokat förstår jag att någonting är fel. Hon gråter i hallen innan hon går och försvinner sedan ut.När hon kommer tillbaka är hon mest tystlåten och jag säger att jag ska med tåget vid 6.37 in till manhattan går hon ut med mig i hallen och säger att de ska till domstolen på onsdag och att Adam har ändrat sina krav. Jag som trodde att de var klara med vem som skulle ha vad och allt var vårdnaden heter. Men på sin semester hade tydligen hans familj intalat honom att hoNn kräver för mycket och nu ska de ta det till domstolen istället för att bara komma överens. Och hur jävla klyftig är killen, han vet att hon kommer söka för fullständig vårdnad och vad har han att sätta emot som jobbar 14 timmar om dagen och klappt hinner se barnen som det är nu. Tror han att han kommer få vårdnaden plus varannan helg?! Fick även veta att han tjänar enorma summor och att hon kräver 35 000 i månaden :O :O :O... men det är ju bara småpengar i deras bubbla.

Så nu vet jag inte hon sa att hon troligtvis inte kommer att få ta användning av mig tills detta är över och det kommer ta månader, hon sa mars om allt går som det ska. VAD HÄNDER MED MIG?!?!! Kommer de skicka hem mig? jag frågade henne, men hon trodde inte att Adam kunde göra det, men jag vet inte. Och om mamman får vårdnaden vad händer med mig då? Måste jag re:matcha då? Eller blir jag hennes Au pair. ÅÅÅH allt är kaos och jag som skrev till Linn idag att allt hade ordnat upp sig. Det fick jag ju äta upp. Känner mig väldigt pressad nu. Kommer han ha kvar mig här icke arbetande i tre måndader? Han är dock inte hamma ännu så har inte haft chansen att prata med honom, men vad ska han säga?



Nu ska jag försöka sova, Godnatt.

Är så glad att jag har Julia min schula! <3


Kommentarer
Postat av: julia

du är ganska bra du med lolita <3

2011-01-08 @ 06:35:52
Postat av: mamma inger

Vilket strul min lilla tjej! Hoppas allt ordnar sig annars får du komma hem till mamsen och pappsen och då blir det ingen manikyr längre ha,ha. Kram mum

2011-01-08 @ 15:30:41
Postat av: millan

du är mer än välkommen hem till mig och linn också! och jag lovar att vi kan måla dina naglar om det är vad som krävs ;)

2011-01-08 @ 16:32:34
Postat av: Lovisa

Haha, ja vilket helvete. Men ska vänta en vecka och se vad som händer. Haha, Tack millan jag ska ha det i åtanke när jag väljer mellan dig och mamma :D haha

2011-01-09 @ 05:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0