It's alive

Nu har det varit dåligt med uppdateringarna, jag vet! Och ärligt vet jag inte om det finns mycket att berätta. Jag har totalt gjort bort mig, igen.. Nyårsfesten.. det börjar bra med att vi gör oss i ordning och vandrar bort till tåget där vi möter upp med de andra töserna. tar tåget, tunnelbanan, går tre blocks och sedan kängar på oss högklackat och entrar scenen, piss nervösa, falsk leg, killen kollar på dem och vi får gå in. Förvånad, något. Julia är övertygad om att han visste att de var förfalskade. Men det får vi nog aldrig veta. Stället är grymt, lite mindre än vad jag trodde men det är massvis med folk och draget är igång. Vi hänger i baren, dansar, hänger i baren, går på toa ja ni vet det vanliga. Klockan halv tolv får vi för oss att vi måste dricka mer och går till baren, MISSAR TOLV SLAGET, haha det är ett stort fail, men det som man förväntade sig hände aldrig, vi hörde inget räknade, det var inga som gick ut, vi såg inga fyrverkerier.. ja vi missade det helt enkelt.. Hamnde i alla fall ute och stod och pratade med vakterna, c /o BOB. haha. Där måste det ha hänt något för sen minns jag inte mycket. TACK Julia & Nina. Hoppas att det här var sista gången som det hände, för jag vill aldrig vara med om denna natt och bakfylla igen (millan tänk filippinerna så förstår du). tack gode gud att jag fick med mig allt hem och att vi ens kom hem. Förlåt mamma & pappa jag ska vara mer ansvarsfull från och med nu! Jag tog i alla fall med mig 70 dollar ifall ifall och de var min taxibiljett hem.
Men sammanfattningsvis så hade jag kul. tror jag.

Elvira du bad om bilder, det kommer komma några men de flesta bör raderas!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0