JEEEEEAAAAAAHHHHH!!!

Precis efter att jag skrivit min klagosång, ett par minuter sen bestämmer jag mig för att besöka postlådan för att se om mina gossipgirl avsnitt har kommit. dumdumdumdumdum... öppnar den, GOSSIPGIRL; YES! MEN.. dumdumdumdum.. PAKET!!!!! Skriker och hoppar av glädje, för en underlig blick av grannen och springer sedan in. Kanske är jag som är apan?!?! Pissigt dåligt att det stå på paketen vad det är är man skickar ut och in saker från USA. Försöker hålla ögonen borta från lappen.. haha. lyckas nästan, sneglar ner på ett ord, GODIS!!! öppnar paketen, ser hemmakväll godis, ren glädje! Hoppar upp och ner.. Ni skulle sett detta. Tur att jag är hemma själv så jag inte framstår som en alien. läser mina helt underbara bev från mina bästaste vänner. jag saknar er jätte mycket och tycker ni är de vackraste människorna på jorden. <3 Vad lyckligt lottad jag är som har såndana kompisar som er Linn & Millan <3. Öppnar mitt paket och vad får jag se, ett Iphone fodral, vänder på det och ser att vi, i den vackraste vinklen finns på baksidan. Brister då ut i gapskratt :D fan vad vi är snygga! :D haha. Och jag är jätte glad för presenten, nu kommer jag ha med mig er överallt och min Iphone är jättefin! :D:D Vem valde bilden? haha. jag älskar den! och er!

Känner jag mig själv rätt så kommer ja väl slarva bort mobilen, men peppa peppa jag ska göra mitt bästa, för jag har den finaste, mest betydelsefulla mobilen i världen.

PUSSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0