mmh, coooookies

Idag väntar vi ännu en snöstorm och skolorna kommer vara stängda imorgon. liksom hur kan man stänga skolor för att det snöar, folk förbereder sig för att inte gå till jobbet och ingen vågar gå utanför dörren. Jag minns när jag behövde cykla till skolan och det var så mycket snö att hjulen bara spann, eller när det var så halt att man knappt kunde styra för minsta lilla snea rörelse skulle du välta. Plus så fick man ta stora vägen till skolan och hålla sig i bilspåren för att ta sig fram. men då var det inte en jävel som stängde några skolar och här åker alla bil eller buss till skolan. Kan inte ens påminna mig att jag har sett en cykel sen jag kom hit.

idag har jag varit på gymmet med Nina och Julia, vi bestämde oss för att ta en kurs vilket vi inte har gjort förrut. Vi skulle gå på cardio kick, låter jobbigt. Men det var det inte, det var ganska mesigt, en bög i trikå stående och viftade lite på armarna som skriker push, push, push! Så ganska mycket fail pådet, men vi ska testa någon annan klass innan vi dömer ut det helt. 

Sen har jag tittat på två filmer, duschat, bakat cookies och haft cookie bjudning. :) Det var mysigt att ha lite folk över dock kom inet så många eftersom folk mhär har snöfobi. Men det var iaf Julia, Elin, philip, Lukas och jag. Killarna hostar en fest på lördag så då blir det påat igen. :) Hoppas på lite bättre lycka denna gången. Hemmafest dock, nära till toan. haha, nej nu ska vi tänka positivt! 

Så imorgon vet jag inte vad som händer, jag skulle vara ledig men jag vet inte nu när barnen inte har skola. Jag ska iaf sova. Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa mig "the Carrie diaries" bok! Handlar om carrie i sex and the city när hon gick i high school. Lite lagom ansträngande för hjärnan. Men det är alltid bra att läsa på engelska. 

Hoppas att ni har det bra där hemma! 
Över och ut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0