Pedikyr & manikyr

Idag blev det inte riktigt som det var tänkt, det börjar med att det kommer mass sms klockan 5 på morgonen med att skolorna ska stänga tidigare idag på grund av snön. det är beräknat att bli snöstorm, men jag skulle inet kalla det storm, inte som förra gången. Det snöar men inte mycket mer. Tänk om vår skola hemma skulle stänga varje gång det skulle bli lite snö. Vad mycket fritid vi skulle ha då.

Så jag fick hämta Emily på skolan vid 11.30, Michelle och Emily åkte till Ikea och jag och Caitlin åkte till Caitlins ballet. Efter det åkte vi alla för att få manikyr & pedikyr. Att säga att man inte blir lyckligare av att ha pengar är såndan stor lögn. Det säger bara vi som inte har några. Det var jätteskönt att bli ompysslad lite och få massage. Tog en neutral färg för att slippa ta hand om dem senare. Jag älskar att de unnar sig saker hela tiden. På min tid var alla dessa speciella saker som att gå på zoo, museum, bio, ut och äta och sådana saker något man gjorde när det var något speciellt. Här gör man det som en vanlig dags underhållning. Michelle ställer alltid frågan, aha, vad ska vi då göra.. shoppa eller gå ut och äta? Det är väl antagligen därför de har andra som gör alla saker åt dem, de ser inte hushållet som något man underhåller eller sköter på sin fritid. jag ska gifta mig rikt! haha*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0