snorunge

Under mina tre månader som jag har varit här nu har jag inte blvit utsatt för så mycket av barnen. Beter de sig illa, ger man dem antingen en varning om time-out eller så gråter de redan och snurvlar im sorry. Och den varning brukar hjälpa. Men på sista tiden har Emily varit väldigt negativ mot mig, hon ser sur ut bara jag kollar på henne och gör allt för att retas med mig och skriker alla svar och är allmänt otrevlig men detta har jag bara ignorerat även om jag inte borde alla gånger. Men Adam har sett henne göra det också men han säger ju inget och då känns det konstigt att jag skulle göra det. Men idag hos min hostmum så var jag ensam med barnen bara för en timme och jag och emily skulle göra hennes läxor. Hon skulle rita saker som börjar på N och hon skulle skriva nickelodeon, vilket jag inte visste hur det stavades. Så tog upp min Iphone för att söka och när jag sa hur det stavades, så skrek hon JAG VET och slog till mig. Jag sa till henne att så göra man inte och då spottade hon mig i ansiktet. :O Jag tog henne i armen och drog henne in i sitt rum för time-out. Gick ut och lekte med Caitlin och efter 5 minuter gick jag in till henne och frågade henne om hon var ledsen och om hon visste vad hon gjort fel och ville säga förlåt. Hon bara gav mig bitchblicken och sen spottade hon mig i ansiktet igen! :O Jag sa då att hon inte fick ha sitt DS (gameboy) i en vecka och hon bara tittade på mig utan ett ord. Jag höll nog på så i en kvart och gå in och fråga och gå ut och vänta. Tillslut började hon leka med saker på sitt rum, då släpade jag henne ut till en stol som stod mitt på köksgolvet och helt plötsligt var det inte lika roligt längre. Hon sprang upp ett antal gånger men jag bara tyst bar/drog henne tillbaka. Vi höll nog på i 45  minuter innan hon slängde ur sig Im sorry och vi pratade om vad hon hade gjort fel och sen kramades vi och det var över.

äkta Supernanny!

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0