vad är en bal på slottet

Tillägnar detta till julia, som inte ska med till Vermont i helgen för att hon måste jobba. Jag tycker det är jätte tråkigt och jag hoppas att jag kommer få det roligt men man vet ju inte, vad är en väl bal på slottet, den kan ju vara fruktansvärt långtråkigt, dötrist åååh tråkigt eller alldeles alldeles underbar. Jag tänker inte ropa hej innan jag kommer hem och därför bör du inet heller deppa förrän vi kommit hem igen. Se det som jag skulle se det, ett ypperligt tillfälle att sova. haha.

Annars känns det ganska bra, känns som att veckorna kommer rulla på i ruskig fart just nu, nästa vecka är det court och någon dag med organisationen på lördag, sen veckan efter är det nog ganska lugnt och sen är det kalifornia och veckan efter det är det födelsedags vecka för mig och Nina. :)

Adam är rätt skön ibland, han har sina stunder så att säga, han skrattade åt att jag skulle till court nästa vecka och sen sa han att han skulle betala denna ticketen, AH :S jag försökte prata bort det som man gör i det läget så nu vet jag inte. Sen ska jag kanske få köpa hans systemkamera billigt som han har liggande, han har två, en nikon d80 med extra zoom & porträtt lins. Men jag vet inte om det var båda eller bara ett som jag fick. Jag vet dock inet vad det skulle kosta mig, men det skulle förvåna mig om det kommer bli dyrt. Jag tänkte ändå köpa en kamera, och nu innan får jag använda den så mycket jag vill och testa. Så ska se om jag gillar den.

Så nu ska jag snart börja packa ihop alla mina saker och sen ha en skype det med tjejerna hemma. :) Lycklig tjej. Vi hörs efter helgen. Puss hej.

Och gunnel, jag skulle jätte gärna vilja ha en bild på sötbarnet. :)


Kommentarer
Postat av: julia

HAHAHA, jag dör. jag kommer deppa ihop. och sova. och spara pengar.

men jag hoppas ni får det superkul så ni vill åka dit igen så jag kan hänga med då! :D hihi.



gillar bilden också!

2011-01-28 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0