WC

Amerikanska toalettbås, hm, har man inte ett bås runt toaletten för att man vill vara själv när man ska utföra sina behov. Det var i alla fall vad jag trodde, men här har de så stora glapp mellan dörren och väggarna så att man ser in på den som sitter på toaletten. Varför har man ett två centimeter stort hål på varje sida av dörren? Jag vet inte hur många underliv jag har råkat beskåda. Usch!

Sen så när jag sitter där tar toalettpappret slut och jag ska räcka mig efter den nya rullen så är det ett hål in till båset jämte i och med att toalettrullen hade tagit slut. Där fick man sig åter en syn. Man går inte säker på toaletterna här. Bör kanske föra statestik på vilka som står upp eller sitter ner när de torkar sig, framifrån eller bakifrån?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0