svinkul & galet

Förra helgen kan sammanfattas så.. och det var nog bra för det känns som det tog upp mig lite ur min svacka.
På fredagen var det utgång som gällde, alla skulle med och det skulle bli lokalt. Det blev skitkul! Tror att alla hade lika kul som jag och alla kommer nog komma ihåg denna utgång som lite spårad :)

På lördagen blev det bakishäng i en park och sen middags lagande hos Ida B. och sen några öl på mollys.

På söndagen åkte vi till Rye Beach och solade och badade. Det är så varmt här nu så att man inet vet vart man ska ta vägen.








Kommentarer
Postat av: mamma inger

Jag visste väl att det var julosten vighet i dig.

kram mum

2011-07-21 @ 17:34:32
Postat av: Lovisa

betyder det att man ar vig eller inte?

2011-07-21 @ 19:39:48
Postat av: mamma inger

Vad är det för fråga! Vi är eller var ju vigheten personifierade.

mum

2011-07-24 @ 15:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0