Annars?

Annars? Ja, jag svettas! Det är som en bastu! Idag har det även varit tornado varning i delstaterna runt om här och även i New York. Det sKulle ju kunne bli lite spännande. Annars håller jag mest på att oroar mig över, pengar, framtid, skola och över vad jag ska visa folk som kommer hit.

Annars? Idag har Adam "jobbat" hemifrån och även om han säger att hon jobbar så jobbar han inte, han vattnar blommor, sår tomater, städar, tvättar, ja mer slappar. Så idag hämta han caitlin och körde jack 45 minuter upstate, för att jack ska på camp i 5 dagar. Förhoppningsvis kommer han hem lite smalare. Han har faktiskt blivit smalare, inte fan vet jag hur.

Annars? Imorgon flyttar julia in, adam ut och på fredag bär det av till kanada och Niagara falls. Spännande. Bör man ta med sig gummistövlar?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0