mina frön

har fått förfrågan om jag fortfarande jobbar med barn, nämnar tydligen aldrig dem. Så nu ska jag berätta att mina ungar snart har sommarlov, två veckor till. Idag har jag tagit caitlin på ballet och sen tog vi med oss Ava hem för en playdate. I sommar ska barnen gå på camp, emily 8.30-4 och Cailin 8.30-12.30. Annars har vi hängt mycket i poolen förra veckan, vi har en uppblåsbar pool i trädgården och en slide-bana. Jag och emily är mer vänner nu än innan. Dock så beter hon sig allmänt illa och är en uppkäftig liten bratz, men det är ju inet mitt problem i långa loppet. Caitlin är en kramgo liten tös, så länge som hon inte är trött, då är hon en gnällig skitunge.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0