orange är också en färg

Urk! Inte panik nu! Eller nej så farligt är det inte med paniken. Allt går att lösa!

Igår bestämde jag mig för att gra något åt min fruktansvärda utväxt! Den var inet att leka med, så i med färgen, blond skulle jag bli. Det har ju liksom gått bra att färga innan. Men denna gången var detta inte att leka med, jag ser ut som en kines som försökt färga håret i den blondaste blonda färgen! Näär jag vaknade upp imorse, var det bara på med kepsen, skämta till det för adam för att han inte skulle tappa hakan och sen besöka en frisörsalong. Hon skrattade lite åt mitt hår och när vi båda höll med om att jag såg ut som whitetrash så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Men imorgon ska det bli ändring, ska vara där 9.30 och den får bli som det blir, säger hon att detta inet går att rädda får jag väl bli brunett då. Nu vet jag att mamma inger jublar!

jag ringde dit senare för att få reda på bilder och hon i telefonen var jätte förstående, men hon sa att hennes kollega som jag pratat med sa att det var ganska illa. så hon bad mig ta med mig kort på hur jag ville se ut. Så här ska ni få se hur ur läcker jag kommer bli.



eller om det inte går rädda



Må gud vara med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0