planer går i kras

Som ni vet kom jag och Julia samtidigt till USA. Oh vi har hela tiden velat resa den sista månaden och vi har drömt att åka till Caribbean eller Mexico. Ta en snabb runda till Miami och sen dra vidare ut i övärlden. Men detta ska ju förståss USA förstöra genom att säga att om man lämnar landet den sista månaden på sitt visum får man inte komma tillbaka in igen. Och då får man betala sin hemresa själv. Så då hade jag gärna åkt och rest runt i California men det gick ju också i kras när man läste om vädret och att det skulle vara 10-15 grader varmt. Man vill ju inte frysa på sin semester. Så då gick det i kras, så nu står vi kvar vid att vi vill till Miami och key west, key west ligger längst ner i USA nedanför Miami. Så antagligen blir det en tripp dig på 2-3 veckor och sen hem till New York och shoppa upp resterade pengar vi har kvar! Inte fyskam det heller. Men av erarenhet vet jag att resor är värda tusen gånger mer än materiella ting. Men vad ska vi göra? Det ska nog bli bra ska vi se, vi får helt enkelt göra Miami osäkert! :) Man ska inte klaga. Man kanske kan slänga in en resa till Cancun nu i sommar istället!

På tal om nu i sommar, så kommer jag hänga med Michelle, Grahm & barnen till Orlando Florida i en vecka i sommar! Disneyland bland annat! Det ska bli riktigt roligt. Så samma dag som jag kommer hem från florida landar resterande del av familjen Larsson på Newark.

På torsdag är det 14 dagar tills mina flickor kommer från svearike och hälsar på. Håll i hatten vad roligt vi ska ha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0