Sabina goes NY

I fredags efter en dag fylld med jobb, så åkte jag in till city för att möta upp sabina på hennes hostel. Fattade först då att hon inte hade ett eget rum. Vilket blev lite oroväckande då jag skulle slagga där. Men det löste sig. Vi går ner och stter oss i chill out rummet och träffa på massa trevligt folk, trevliga tyskar, inte var dag. Vi sitter där och chillar, spelar spel och dricker lite öl. Sen tar vi oss till Pacha som är NYC näst största uteställe. Nu kanske nu tänker att detta måste vara enormt eftersom det är ju NYC. Men saken är den att platsen på manhattan är ju ganska begränsad så det är stort men inte enormt. Vi ska även dit nästa vecka då the swedish midsummer part är där, GREAT! Ser så fram emot midsommar! Så efter att vi dansat järnet några timmar bär det av hemåt för fyllekäk. Det var riktigt roligt att få dansa av sig lite.

Jag och sabina smyger upp och märker att vårt rum har blivit fullt och vi får då sova två i en väldigt liten säng. Tur att man var tött så man fick sova lite iaf. Sen smög vi ut mig igen vid 11 nästa dag. Busigt värre, jag har plankat på hostel, så pass pank är jag. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0