friday I'm in love.

Ska man gå runt i 40 år till och längta efter helgerna. Ja, i helvete att jag ska. För jag antar att kan kommer bli tvungen att jobba de kommande åren i sitt liv och då ska jag minsann leva livet på helgerna. Ska förståss försöka hitta ett jobb så jag kan leva för livet och inte bara för helgerna dock.

Vi tjejer har varit riktigt huttiga, gått en till två gånger om dagen. Hejja hejja! Nu ska detta bara hålla i sig. Peppa, peppa!

Snöstormen blev inte så farlig våren är nästan tillbaka, det ser i alla fall ut som om det är vår lte kallt bara.

Ikväll blir det gröncurry med tjejerna. min älsklings rätt, sa jag att det var min favorit rätt, bästa maten EVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0