seven and the city

WHAT A WEEKEND!

OH LORD!

FREDAG:
Efter att ha firat sin födelsedag utan famljen i tre år så vet man lite hur man reagerar. känslomässigt vrak. WOHO! Man har alltid en viss hemlängtan. Så i fredags hände det inte mycket, jag var som sagt ett känslomässigt vrak.
Jag skypade men massa folk, jag var och födelsedagsshoppade med michelle och barnen och barnen valde ut en fin blå klänning till mig. Sen köpte vi tårta på cheesecake factory.

Jag åkte hem gjorde ytterligare en tårta och inväntade tjejerna. Vi festade till det och jag och Elin som även hon fyllde år i helgen fick en jätterolig överraskning. Vi fick en skarf över ögonen och fick en trumpinne i handen och blev ledda ut i hallen. Där i taket hängde en PINATA! haha. Det var så roligt så jag höll på att kissa ner mig. bästa presenten ever!

Sen åkte vi till Mollys och på hemvägen blev vi tagna av polisen. "vet ni varför jag stannade er?" För att vi spelade för hög musik? " Nej ni bröt mot tre regler, olaglig ursväng, tutade och rivstartade.. have you been drinkng?" Bara några klunkar. Mathilda får då klinka ur bilen och blåsa. Ärligt så var jag lite nervös för jag hade ingen aning om hon hade druckigt eller inte. Men vem skulle vara så dum. Men testet var negativt och vi fick åka utan några böter. Ibland ska man ha tur. Men polisen kunde inet låta bli att påpeka hur det stank i bilen. haha.

LÖRDAG 
på lördagen åkte jag och Julia in till city för att äta lite gröncurry, så jäkla gott!
Vi var alla as opeppade när vi gjorde oss i ordning på hostlet där vi hade checkat in för att spendera natten.
Men vid 10 kom Limon och hämtade oss, och jag vet inte vad som hände men gud vad taggade vi blev. Man fick ha sin egna musik och man kunde spela hur högt som helst! Vi drack skumpa och sjöng i som galningar! Det var såå sjukt roligt!! Att vi checkade in på ett hostel var ganska onödigt, speciellt för mig och julia eftersom vi inte sov en blund. DENNA HELGEN KOMMER JAG ALLTID KOMMA IHÅG!

Vid tolvslaget fyllde Elin 21!!!! Grattis igen stumpan. Jag är så glad att jag har lärt känna dig. Du är alltid glad och har massa ideer. Du är en sådan människa som man blir lycklig att vara runt. Tråkigt att du lämnar oss snart. BUHU! <3


Lite bilder från helgen















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0