Sorry that I honked your horn

Helgen har återigen varit bra, i fredags gick jag, Julia, Ida och Elin ut i city. Smartass som jag är glömmer jag ju både skor och smink, men jag fick gå i Julias båtar. Vi åkte till det omtalade skyroom, som låg fint, men sög. Det var BARA au-pairer och äckelgubbar. Så efter att ha barhoppat lite och dragit några shotar vi inte skulle ha tagit är vi på hemväg. Det var då det roliga började, galna, kaxiga, däckade, förbannade, skamsna på en väldigt kort tid. Förlåt för allt dumt som kom ur min mun, haha.. :S







I lördags gjorde jag min stora comeback på fotbolls planen!! Hur det gick vet ingen, som tur är. Men det var faktiskt ganska kul, inte för att jag hade bollen så där speciellt många gånger. Sen var det dags för NHL match. New Jersey devils mot New York Islanders. matchen slutade 3-2 till Devils efter förlängning! Det var riktigt kul att se Mattias Tedenby spela igen, så jälva begåvad. Han fick spela mycket och var passare till två av devils mål. Kom ihåg hur Teden pratade i skolan om hur hans dröm var NHL, konstigt hur vissa människor med stora drömmar får dem att  verkligen slår in.  Jag kan inet komma ifrån att tänka på Apla - Gröndal matcherna i skolan. Vilket krig det var!! Och det året då vi vände och vann över gröndal för första gången på sju år.

Bilder kommer senare på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0