speechless

Klantarsle, antar jag. Man vet ju inet riktigt vad som hänt. Jag hatar när man inte kan få svar på sina frågor. Varför går det inte googla allt? Var tog Matildas mobil vägen? Vi brudar var ute och gick igår och efter att jag har gett emma vägbeskrivningar på Matildas telefon är telefonen puts väck. Så irriterade, jag vet inte om jag hade den, eller om jag gett den till någon annan, eller om det försvann ute eller i huset. Varför kan man inet bara komma ihåg grejer. Irriterade satan. Förlåt Matilda...

Nu vecka nya tag. Igår hade jag Ava över för en playdate med Caitlin och sen hände det inte mycket mer. Det är skönt att ha playdates för ungarna försvinner bara ner i källaren och leker och jag har videokameran på på datorn så att jag kan hålla lite koll, Thats it.

Idag så har jag vaknat på fel sida, inte för att jag vet varför. Bara irriterad vilket resulterar i tålamod noll, tur att barnen har varit snälla idag. Jag och caitlin har varit på mathandlar-tur. Vilket är att flänga runt till massa olika affärer. Men jag gillar att handla här, kan ju köpa vad jag vill ha. :)

Imorgon är onsdag, halvvägs tll helg!







Kommentarer
Postat av: mamma inger

Har ni inte försökt ringa den, där ni tror att ni varit?

kram Mum

2011-03-31 @ 10:30:31
Postat av: Lovisa

Jo, men det går inte fram några signaler.

2011-03-31 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0