White Plains

I helgen har jag jobbat nästan hela lördagen. Men känns som jag har hunnit med mycket i alla fall. I fredags lagade flickorna mat här medans jag var i White Plains och jobbade, men jag kom tillbaka lagom till maten. GOTT! Vi spelade lite spel och myste mest. Jag trodde att vi skulle köra på en vit helg denna helgen men så blev det inte, utan på lördagkvällen drog jag, elin och ida till white plains för att dricka lite öl. Jag gillar verkligen att barhoppa i White Plains, känner man att man vill gå ut utan att göra en så stor grej av det så är white plains perfekt. Vi kom dit redan vid elva tiden och satte oss ner vi ett bord, Ida taggade som fan och hoppade runt på sin barstol, det skulle hon inte gjort för wuups så låg hon på golvet. Vi skrattade så vi höll på att dö jag och Elin. Det är roligt att det finns sådana människor som verkligen alltis lyckas bjuda på sig själva och man kan inet låta bli att le bara man kollar på dem.

I söndags var det dags för shopping, vi skulle ju ha e lugnkväll så att vi skulle ha ork till att ta oss in tidigt till City. Men det blev ju inte så tidigt i alla fall.. Vi två tiden var vi partykids inne i city och åkte ner för att göra lite seriös shopping nere i Soho. JAG ÄLSKAR SOHO! Bästa shoppingen i New York so far. Skor, skor, bikini, shorts, linne och leggings blev det. Boom!


Kommentarer
Postat av: mamma inger

Där var ju läppstiftet igen, sötnos.

puss/ mor

2011-03-22 @ 09:21:40
Postat av: moster G

Skor, skooor och skoooooor kan man aldrig få för många av!!! så bara shoppa på... det finns alltid något sätt att få hem dom på, en kontainer på en atilantångare kostar nog inte så mycket ;-)

2011-03-22 @ 10:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0