brevet

För ett antal veckor sedan var Adam i San fransisco över en helg. Då bodde vi tjejer här och på lördags förmiddagen var det fint väder så vi köpte mat på Stop&shop och satte oss på min framsida med filtar och hela kalaset. Vi solade lite, vissa i bikini och vissa i kläder. I fredags får jag reda på av Adam att han fått ett anonymt brev i sin postlåda.

Jag översätter det;

Inte nog med att du slängt ut din fru,
Så har du fem halvnakna tjejer på din framsida
bedriver du någon jävla bordell?!?!




Kanske ska nämna att båda jag och Adam tycket att detta är urkul och han tycker att vi ska göra det igen.
Jag kan inte sluta skratta, antar att det är såhär när man bor med grannar, har ju liksom aldrig upplevt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0