ingenting fungerar

kan man bli mer frustrerad på tekniska prylar. Skype vill inet fungera, jag installerar och avinstallerar, men ingenting hjälper. Bloggen har inet heller fungerat. pissigt! Plus att det har regnat hela veckan gör ju inte det hela roligare.

I helgen som var så var vi ute på limo äventyr igen, vi gick på bio och vi var i city på söndagen. Återigen en bra helg. Har börjat få söndagsångest varje söndag dock för att jag ser arbetsveckan framför mig.. Pust!

Bion vi såg var jättebra, den hette Water for elephants och handlade om en cirkus i gammal tid. 5/5 toast får det faktiskt! Det går inet lägga upp bilder annars hade jag haft en hel del bilder från helgen.

Idag firar jag och Doris även 7 månader, götapetter.

Idag är det en månad och tio dagar tills Linn och lasse kommer, JIPPI! :D

Eftersom inet skype fungerar får vi väl maila eller prata på facebook. Pappa behöver prata om dig om mina tekniska problem, vad ska jag göra?!?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.



Installera detta, så kan jag ta en titt i din dator under helgen.

http://www.teamviewer.com/en/index.aspx

2011-05-26 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0