Julia goes wild!

Förra helgen upptäckte jag och elin en ny fjortisdricka. JAAAA! Eftersom jag knappt kan dricka någon längre förutom öl var jag lycklig, är lycklig. Det är en halv liter cider, med 12%. Asbra! Så man dricker en och sen är man glad för hela kvällen plus att man inte behöver springa på toa en gång i kvarten.

Så i fredags hade jag tjejerna över för lite party, och vi gick ut i White Plains, aningen kalasade. Jag hade jätte roligt, det hade vi nog alla, men kvällen slutade med att julia buumpade sin rumpa in i ett gäng med stora svarta människor, OPPS! Och detta resulterade i en dominoeffekt och att en av negresserna flög in i väggen. Vilken i sin tur resulterade i att vi blev utslängda, vilken vi i sin tur inte var nöjda med för fem öre och tjaffsade med poliser om i en 30 minuter. HAHA vilken kväll!

Idag var det college igen och vi var på Metropolitan museum of art och kollade på tavlor. Det var ganska okej idag faktiskt det går fort och det är ju alltid positivt. Vi var ganska snabba så efteråt satt vi på gossip girl trappan och myste. Vill dock tillbaka dit för just nu har de en alexander mcqueen utställnig, verkade ascoolt men det kryllade med folk.

Idag var det även mothers day här i Usa och det firas stort, alla säger happt mothers day till varandra är inet det lite patetiskt, liksom alla är ju inte mammor och man ska väl bara säga det till sin egen mamma eller?

Kommande vecka är fullsmockad med saker jag måste fixa, pust.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0